Scroll to top

Metode de promovare online: conținut de calitate


Daniel Serbu - noiembrie 27, 2020 - 0 comentarii

În 2020, competiția pentru un conținut de calitate este atât de intensă, încât există peste 7,7 miliarde de utilizatori de social media la nivel global.

2 milioane de bloguri publicate în fiecare zi, 1,9 miliarde de căutări Google iar utilizatorii de social media au crescut cu 202 milioane între aprilie 2019 și aprilie 2020. Toată lumea vrea să aibă parte de o audiență crescută.

Dar ce trebuie să faceți pentru asta?

 

conținut de calitate

 

Avem o veste bună și o veste proastă. Vestea proastă este cea mai mare provocare pentru orice companie de a crea conținut de calitate (atâta timp cât crește numărul de postări, șansele de a avea un public mare scade, deoarece nu aveți timp să citiți sau să vizualizați atât de multe informații). Și acum vestea bună: multe companii nu fac un marketing bun pe rețelele sociale și fac greșeli care duc la un angajament scăzut, oferindu-ne celorlalți o șansă mai mare de a crea un conținut de calitate.

 

 

În articolul de astăzi vă voi învăța cum să creați o audiență mare pentru social media care poate genera rezultate bune și, bineînțeles, vă voi împărtăși câteva sfaturi și secrete. Așadar, să începem!

 

PENTRU UN CONȚINUT DE CALITATE, CONSTRUIȚI ÎNTÂI ÎNCREDERE

În primul rând, rețelele de socializare sunt realizate pentru dezvoltarea unei relații cu publicul dumneavoastră. Nu neapărat să vindeți în mod direct. Aveți ocazia să începeți o conversație cu viitorii clienți, dar trebuie să vă concentrați pe un conținut relevant pentru a câșiga încredere. Pe viitor, încrederea va fi convertită în vânzare.

Cum să câșigați încredere? aflăți în rândurile următoare…

conținut de calitate

NU UTILIZAȚI MULT TEXT ÎN POSTĂRI

Oamenilor nu le place să citească prea mult pe rețelele sociale. Și adevărul este că nici măcar nu au timp să facă asta. Când scrolați pe news feed, o faceți cu rapiditate, iar atenția va fi captată de textul scurt. Prin urmare, încercați pe cât mai mult posibil să fiți conciși. Și nu uitați: cuvintele cheie sunt piatra de temelie a oricărui marketing social media. Companiile pot beneficia de cuvinte cheie în implementarea strategiei de conținut social media.

CERE O PĂRERE

Întotdeauna mai multe păreri vor fi mai bune decât una. Așadar, după ce terminați textul postării, verificați-l împreună cu colegii. Cu siguranță veți ajunge la o formă finală mult mai bună. Totul pentru o audiență crescută!

CONȚINUT VIZUAL DE CALITATE

Conținutul vizual va aduce un plus contentului, cu siguranță. Încercați să utilizați fotografii făcute de dumneavoastră, nu folosiți imagini preluate din google (este foarte posibil ca drepturile de autor sa aparțină altcuiva). Și dacă nu aveți nicio înclinație spre fotografie sau Photoshop, încercați site-uri web cu drepturi de autor gratuite, există multe. Acum, reprezentați-vă afacerea cu o fotografie/grafică de calitate.

BLOG, BLOG, BLOG

Acum este momentul să creați conținut de calitate unic. Dacă nu aveți un blog, ar fi timpul să îl faceți. Un blog oferă șansa de a discuta în detaliu un subiect. Este un loc unde puteți oferi sfaturi și trucuri DIY, instrucțiuni și alte conținuturi utile pentru cititori (la fel cum fac eu cu acest articol pentru ZONK). Și, desigur, îi puteți adăuga cuvinte cheie SEO. După ce v-ați creat blogul, puteți începe să distribuiți articole pe rețelele sociale și să vă abonați la bloguri de top din industrie folosind RSS pentru a urmări cele mai recente subiecte.

 

MAI MULTE INFOGRAFICE

Se spune că un infografic este de 3 ori mai apreciat decât o imagine sau un text. Cred că fiecare afacere ar trebui să înceapă să folosească infografice și, de asemenea, tendințele Google arată că oamenii sunt interesați de infografice. Pentru a crea un infografic interesant, puteți utiliza instrumente online gratuite sau puteți angaja un designer grafic pentru a crea ceva unic. Nu uitați de articolul “10 reguli de aur în Web Design”, vă poate ajuta mult. Aveți grijă cu limita de suprapunere a textului Facebook. „În cazul în care proporția de text pe imagine este prea mare,  anunțul dumneavoastra promovat este posibil sa nu performeze la maxim.”

 

 

VERIFICAȚI INFORMAȚIILE MEDIULUI SOCIAL (INSIGHTS)

Datele din rețelele sociale vă pot spune multe despre industrii, clienți, vârstă, sex și despre ce ar trebui să facem mai mult și despre ce ar trebui să facem mai puțin. Verificați periodic perspectivele și modificați viitoarele postări pe baza datelor.

zonk digital agency facebook

 

ȚINE PASUL CU SCHIMBĂRILE

Atunci când postările conțin un link către site-ul web, este necesar să aveți un site profesional sau care vă prezinte afacerea corect. Trăim în 2020 și majoritatea oamenilor accesează site-uri web de pe smartphone-uri, deci trebuie să aveți un site web responsive. Pentru mai multe informații vă rog să consultați articolul următor: “Website responsive: Cum îți poate crește afacerea?”

Dacă aveți nevoie de o echipă de profesioniști pentru a vă face site-ul web mai atractiv, nu ezitați se ne contactați.

 

Web design trends in 2019

 

EMPATIA ESTE CHEIA

Majoritatea oamenilor care doresc să își mărească conținutul captivant se gândesc mai mult la ei decât la public. Și este atât de greșit! Marii marketeri de conținut câștigă atunci când scriu pentru nevoile și comportamentele publicului lor. Deci este simplu, începeți să empatizați mai mult cu potențialii clienți.

 

metode de promovare online

 

NUMĂRUL MAGIC 3

Te-ai întrebat vreodată de ce poveștile cu trei personaje au cel mai mare succes? Numărul trei a fost folosit atât de des în copilăria noastră încât suntem atrași de el și la maturitate. Așadar, folosiți-l și probabil veți ajunge la un conținut mai captivant. Și dacă eșuezi la primul, cu siguranță vei reuși la al treilea.

 

metode de promovare online

 

TESTIMONIALE ȘI RATING

Toți algoritmii din mediul online se concentrează din ce în ce mai mult pe rating. De exemplu: chiar și eu sau dumneavoastră alegem destinațiile de vacanță sau restaurantele preferate după evaluare. Așa-i? Este o idee minunată să distribuiți testimonialele cliențiilor, povești de succes și recenzii pe canalele dumneavoastră de socializare. Faceți testimonialele vizibile pe site. 😉

 

 

TRENDURI VIZUALE

Încercați să găsiți ce tip de conținut obține rezultate mai bune. Puteți folosi Pinterest pentru asta.

 

engaging content

 

HASHTAGS

Hashtag-urile sunt o modalitate excelentă de a-ți construi brand-ul; stimulați o campanie; păstrați legătura cu publicul; câștigă mai multe aprecieri și adepți. Rețineți: hashtagul este o metodă de indexare a cuvintelor cheie pentru a facilita rezultate bune de căutare.

Cum să găsiți cel mai bun hashtag? În primul rând, urmăriți influencerii; fii specific; creați-vă propriul hashtag; folosiți hashtag-uri unice, dar relevante.

 

engaging content

 

FOLOSIȚI CITATE ȘI TAGURI

Am descoperit această metodă pentru ZONK și funcționează. Este simplu: introduceți ghilimele în postarea dumneavoastră și etichetați autorul. Încercați să etichetați influencerii.

 

conținut de calitate

 

ADĂUGAȚI BUTOANE SOCIAL MEDIA PESTE TOT

Plasați butoanele de socializare în newslettere, site-ul web, blog și oriunde este permis. Cu siguranță vă va crește șansa de a obține mai mult angajament, cu 158% mai exact, spun experții. Acesta este drumul către publicul mare!

 

metode de promovare online

 

BONUS

Dacă doriți mai multe date despre social media verificați acest link. Cu siguranță vă va ajuta să înțelegeți mai bine.

 

Nu uitați: un text inteligent cu o cromatica bine aleasă, imagini strălucitoare, conținut puternic și unele atracții audio-vizuale amestecate pot duce la rețeta ideală pentru un conținut perfect și fără a uita strategia de conținut relevant! Și nu fiți nerăbdători dacă rezultatele nu vor apărea imediat, este nevoie de mult timp, răbdare și practică pentru o audiență mare.

 

Sperăm că v-am fost de ajutor!

Ce strategii folosiți pentru a crea conținut de calitate? ne puteți lăsa un comentariu mai jos. Pe data viitoare! 🙂

 

Ne puteți urmări pe social media (Facebook, Linkedin și Instagram) pentru a fi la curent cu activitatea noastră!

Author avatar

Daniel Serbu

Salutare, eu sunt Daniel si sunt Webmaster @ ZONK. Am o experienta vasta in design si IT si imi place sa practic snowboardul si sa ascult muzica de calitate. Imi petrec timpul alaturi de familie, prieteni si cainele meu, Mylo.