fbpx
Loading creative thinking....
en ro

Index de mobil: Politica Google


Octavian Tiron - februarie 1, 2019 - 0 comments

Primul index de mobil a apărut ca urmare a comportamentului utilizatorilor. Începând cu anul 2015, a avut loc o creștere semnificativă a numărului de căutări efectuate pe mobil în Google. În 2017, aproape 60% din traficul total pe Internet se realizează pe dispozitive mobile. Dupa un an și jumătate de testare, oficialii Google au lansat pe 26 martie o versiune a noului index de mobil. Scopul său este de a îmbunătăți experiența utilizatorilor de smartphone-uri și tablete.

 

Ce este primul indice pentru dispozitive mobile?

După cum sugerează și numele, versiunea mobilă a site-ului va fi luată în considerare în primul rând în momentul indexării. Astfel, în afișarea rezultatelor căutării, site-urile mobile vor apărea printre pozițiile de top. În cazul site-urilor care nu sunt mobile, versiunea pentru desktop va apărea în continuare, iar Google utilizează în continuare un singur index de mobil, schimbarea fiind prioritizarea versiunii pentru dispozitive mobile.

 

index de mobil

 

Actualizarea Google trebuie să fie urmată de optimizarea site-urilor pentru căutarile efectuate pe dispozitive mobile. Pentru a face față modificărilor făcute de primul index de mobil, site-ul trebuie să fie ușor de utilizat, intuitiv pentru a fi receptiv. Conținutul trebuie, de asemenea, să fie în conformitate cu cerințele utilizatorilor, iar formatul acestuia trebuie să fie compatibil cu dispozitivele mobile.

 

Oficialii Google au afirmat că primul indice pentru dispozitive mobile nu va modifica semnificativ site-urile pentru care versiunile desktop și mobile sunt aceleași.

În acest caz, nu sunt necesare modificări, dar dacă versiunile diferă, este ideal să acordați prioritate versiunii mobile a conținutului principal.

 

Deci, primul indice mobil aduce o schimbare radicală. Optimizarea site-urilor pentru dispozitive mobile ar trebui să țină cont de toate caracteristicile lor. Din adaptarea codului, viteza de încărcare, asigurarea unui conținut adecvat și a unui design receptiv.

 

Dacă vrei să afli mai multe despre cum te putem ajuta să îți crești afacerea. Suntem nerăbdători să ne întâlnim la biroul nostru din centrul Bucureștiului. Sau ne poți trimite un mesaj, sună-ne oricând sau trimite-ne un email.

Post a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *